התקנת ניאגרות סמויות

    ניאגרות סמויות ללא ספק מוסיפות לעיצובם של חדרי אמבטיה ושירותים. עם זאת, הטיפול בהן: התקנה, פירוק או תיקונים, מורכב יותר מאשר טיפול בניאגרות רגילות. בניאגרה סמויה שני החלקים העיקריים המרכיבים אותה: מיכל ההדחה ושסתום המצוף נמצאים בתוך הקיר כך שבאופן טבעי התקנתה דורשת יותר. החלק היחיד אשר חשוף הוא לחצן ההדחה. בעזרת פירוק לחצן ההדחה שהוא חיצוני ניתן להגיע אל הניאגרה ולבצע בה תיקונים אם נדרש. כדי לעשות זאת בצורה יעילה חייבת להיות מיומנות רבה בעבודה עם ניאגרות סמויות ובכלל ניסיון רב עבודה עם ניאגרות ואסלות כפי שצברנו ביותר מעשרים שנות פעילותנו.
    ניאגרה סמויה ניתנת להתקנה בכל מקום בו ניתן להתקין ניאגרה רגילה. התקנת ניאגרה סמויה אמנם אינה דורשת לשבור את הקיר אך נדרשת התקנת קיר או חיפוי גבס אשר יסתיר את הניאגרה. ישנו הבדל בין החיפויים מבחינת עמידותם בפני מים. אנו משתמשים בחיפוי איכותי ועמיד שחוסך ללקוחותינו מצבים כמו רטיבות בחיפוי וצורך להחליפו בחיפוי אחר.

    התקנת ניאגרה סמויה מתבצעת במספר שלבים:

    • בחירת הניאגרה: אנו מציעים ניאגרה קומפלט במחירים נוחים כך שהלקוח יכול לבחור ולרכוש אותה דרכנו.
    • הכנת האזור להתקנת הניאגרה: ההכנה כוללת חיבור לנקודת מים, מילוי צינור הניאגרה במים וכן הכנת מוטות להברגת הניאגרה.
    • התקנת החיפוי: ניתן לבחור בחיפוי מגבס או מבלוקים. ישנו הבדל באופן התקנת החיפוי. עם זאת, הן בחיפוי גבס והן בחיפוי בלוקים נעשה שימוש מעבר לחומר החיפוי גם בבטון כדי להביא לאטימות מקסימלית בפני מים.
    • הנחת אריחי קרמיקה: לאחר המתנה של 24 שעות לייבוש החיפוי מודבקים אריחי הקרמיקה
    • התקנת לחצן ההדחה

    כפי שניתן לראות, התקנת ניאגרה סמויה היא מורכבת משמעותית ביחס להתקנת ניאגרה רגילה. לחברתנו יש את הניסיון, המיומנות והכלים כדי להבטיח את התקנת הניאגרה ביסודיות כך שתפעל היטב לטווח ארוך.
    אם אתם מעוניינים בהתקנת ניאגרה סמויה בקפדנות וללא פשרות מוזמנים ליצור קשר

    שתפו עם חברים

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



      גלריית תמונות

      חברות איתן אנו עובדים:

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support